2014年2月15日土曜日

2月13日バレンタインデイ:パパに贈るカードを作るの報告(Valentine Day Card for Papa)

今日は曇り空、今にも雪が降りそうな寒さで参加者も今までで一番少ない10組の親子だった。
フィリピン出身の山下さん親子が9:50に来て、私と一緒にマット出しを手伝ってくれた。

コアラ連絡メールでは「子供の写真、厚紙、ペン、シールなど家にある物を持ってきて下さい。」と書いてありました。 会員はカードを作る為にスタンプや絵柄切り抜きのパンチなど持って来ました。 コアラからシール、厚紙、折り紙、テープなどを用意しました。



どんなカードが出来上がったかな?
世界に一つしかない愛する娘や息子が作ってくれたバレンタインカード。 パパはさぞかし喜ぶでしょうね。 ♡ ♡ ハッピー バレンタインデー ♡ ♡



フィリピンの山下さんが子供たちにバレンタインのプレゼントを持って来てくださいました。
ごちそうさまでした。 有難うございました。

本日入会: 高橋さん  ようこそ コアラへ!!

It is a cloudy sky today. There is likely to be snow.  We had a thin participant, 10 couples of mom and child.
Philippine,Yamashita san with her daughter came to Koala at 9:50 and helped me to bring the mats.

Koala mail showed "what to bring: your child's photos, color paper, pens, stickers etc."
Members brought their stamp (seal) and a punch.  Koala provided stickers, thick color paper, origami and tape. 

What card are you completing?  This is only one Valentine Card in the world that your loved daughter or son made of.  Papa must be pleased to get it.   ♡ ♡ Happy Valentine Day!! ♡ ♡

Yamashita san from Philippine brought the Valentine present for children.
Thank you very much.

Today's entry; Takahashi san  Welcome to KOALA!