2020年10月3日土曜日

10月1日ハロウィンパーティの報告(Halloween Party)

👸新型コロナの為、なかなかメンバーが戻ってこられないのはとても残念です。 待っています。 いつでも戻ってきてください。 季節の変わり目で体調を崩している子供もいます。 気を付けましょう。 ビショップさん、辰巳さん、お子さんは大丈夫ですか?

ハロウィンパーティらしく壁には飾りつけをしました。 子供たちはかわいいハロウィンの衣装で参加しました。 みんなかわいい!! みおちゃん、しおりちゃん、えりちゃん、参加者全員優勝です。

おめでとうございます 

代表からクリスマスグッズをプレゼントされました。 ハロウィンのお菓子もたくさん余りましたのでみんなで頂きました。 ほのかちゃんはリモート写真で参加しました。 ほのかちゃんも優勝です。

ボランティアのリネットさん、ベレンさん、差し入れありがとうございました。 美味しく頂きました。

新規入会;

小木曾さん ようこそコアラへ!






It is very sad that some members could not come back to Koala because of COVID-19.  We are still waiting for you.  Please come back whenever you want.  Some children get out of conditions because of unstable whether.  Please take care of you and your children.  Are Beshop san and Tatumi san's daughters all right?

We decorated Halloween ornament on the wall.  Children participated cute Halloween costume.  How pretty they are!  Mio chan, Shiori chan and Eri chan,  All of you are winners. Congratulations!  They were presented Christmas Goods by Yonezawa san.  Many Halloween sweets left so that we got another bags.

Honoka chan partcipated by LINE sending the picture.  She is also winner.

Volunteer staff, Renett san and Belen san, Thank you for your food contribution.  They were so nice.

New Member;

Kogiso san, Welcome to Koala.