2009年10月29日木曜日

9月10日世界の手遊び歌

Aグループのトンプソンさんと牧内さんが中心になり世界の手遊び歌を行なって下さいました。
中原区役所の方が中国籍のお母さんを二人連れてきてくださいました。新しい仲間です。
タイのKOMAさんも久しぶりに子供を二人連れて参加してくれました。
先週のお菓子の残りも沢山ありましたので、子供達は喜びました。
残念ながら私は参加できませんでした。用事で博多にいました。


Tompson san and Makiuchi san of A group planned play and sing in the world. Koala members enjoyed very much. Nakahara word officer brought two Chinese with babies to Koala meeting. They are new members. Koma san from Thailand came to Koala with two children after a long separation. As there were a lot of sweet that remained last time, children were happy with them. Regrettably, I couldn't attend Koala and was in Hakata, Kyushu.