2010年9月11日土曜日

9月9日エプロンシアターは中止の報告

6ヶ国語によるエプロンシアターは台風9号の為キャンセルになりました。 前日、メールでコアラの会中止のお知らせしました。 当日、台風は去ってしまいました。 新しくコアラに入会したい人が2組来ましたので、いつもの様にマットを敷いて玩具箱を出しました。 6人でままごと遊びをしました。

The apron theater by six countries story tellers was canceled by typhoon 9th. Sato san mailed to members that Koala meeting was canceled. The typhoon had gone on that day. Two newcomer couples came to Koala. I opened Koala for them. I spreaded a carpet on the floor and put toy boxes as usual. Six of us played house.