2013年3月10日日曜日

3月7日中国のお茶とお菓子でお喋り会の報告(Let's have a small talk having Chinese tea and sweets.)

来週のお別れ会パーティの飾りつけを作りました。


米澤代表が中国での体験を話しました。

中国のジャスミン茶、鉄観音茶、福県白茶、紅茶と色々な中国のお菓子を頂きました。














3月の誕生会は
高橋 かのちゃん 2歳 お誕生日おめでとうございます。 🎊 コアラから誕生日カードをあげます。 皆で「♫ ハッピーバースデーの歌 ♫」を歌いましょう。 かのちゃんは嬉しそうに皆の歌う顔を見ていました。 良かったね。 おめでとう。

お知らせ;
連絡係が変わります。
首藤さん、高橋さん、長い間コアラの連絡係をして下さり、有り難うございました。
4月からはロビンソンさん、布施さんに代わります。 よろしくお願いします。

We made decoration for the Send off party next week.
Yonezawa leader talked about her Chinese trip.
We enjoyed having Chinese Jasmine Tea, Tie Guan Yin Tea, Refined Chinese Tea, Black Tea and
having Chinese sweets.

Birthday party for March;
Takahashi Kano, 2 years old girl.  Happy Birthday to you.  🎊 Koala will give you Birthday Card.
Let's sing a song "♫ Happy Birthday ♫" for her.  Kano looked so happy and watched people around her.  Happy Kano chan.