2013年2月22日金曜日

2月14日パパに贈るバレンタインカードを作ろう!の報告(Let's make Valentine's card for Papa!)

今日はバレンタインデーでした。
みんな思い思いにカードを作りました。
お絵かきしたり、写真や折り紙を貼ったりしました。
愛情のこもったカードにパパは大喜びしたでしょう!!ヽ(^o^)丿



カード作成後、みんなでダンスを踊りました。 💃
先週同様、朴さんがダンスを教えてくれました。
えびかにくすは大好評! これから恒例になりそうですね。




今日初めて来た人はロビンソンさんでした。 ようこそ コアラへ!

Today is the Valentine Day.
Each of us made a card that was drew by child.
The card was paste picture or origami、too.
Papas are glad to get loving cards! ヽ(^o^)丿

After making cards, we danced together.
Park san taught us dance as same as the last week.
Ebikanikusu will be reputed as our regular dance. 💃

Today's new comer was Lobinson san, Welcome to KOALA!