2013年7月30日火曜日

ニュース)西町盆踊り大会(News; The Bon Dance meet)

7月27日に西町盆踊り大会がありました。
コアラメールでお知らせしました。 メンバーで希望した人を招待しました。
プン ティ サン アンさん ベトナム人、
チリニ ペレラさん スリランカ人、
キープ リネットさん カンボジア人の3家族をご招待しました。
6時に待ち合わせて、米澤代表宅で浴衣に着替えました。 「浴衣を着て日本人の皆さんと一緒に盆踊りを踊れるのは嬉しいです。 たのしいです。」と言いました。

The Nishimachi Bon Dance meet held on July 27.  I announced it by Koala Gmail and invited Koala members who wanted to attend the Bon Dance.
Mrs Pham Ti Xuan Anh from Vietnam
Mrs Thilini Perera from Sri Lanka
Mrs Khieve Lynette from Cambodia
I invited three families.  We meet at 6:00pm and gathered at Yonezawa house to change their dress to Yukata.  They said, " We are very glad to dance with Japanese people wearing Yukata.  I am enjoying dance".