2015年12月7日月曜日

12月3日クリスマス会の報告(Christmas Party)

朝からしとしと降り続く雨の日に国際交流センター2階団体ルームでコアラのクリスマス会を行ないました。 
皆でクリスマスの飾りつけをしました。 交流センターからCDプレイヤーとマットをお借りしました。
クリスマスソングを聞きながら子供達は遊んでいます。 サンタ帽子やサンタコスチュームの子供達もいます。


さくらちゃん(ベトナム)が寝返り出来る様になりました。 起き上がるのが楽しそうです。 赤ちゃんの成長は早いですね。
ハル君は立てる様になりました。 皆の前で「たっち」しました。 手をたたいて褒めると嬉しそうに又立ち上がりました。

お待ちかねのサンタクロースからのプレゼントです。 今回は副代表藤原さんのご主人が用意して下さいました。 コアラはスポンサーのお蔭で楽しくやっています。 有難うございました。

1年間、係をして下さった会員にも「ごくろうさま」のプレゼントがありました。


It drizzled from the morning.  We had Koala Christmas Party at International Association Center.  We decorated Christmas ornaments and borrowed CD player and Mats from the Center.  Children are playing listening Christmas song.  There are children who wear Santa cap and Santa costume.

Sakura chan(Vietnam) could roll over finally.  She seems enjoying to roll over.  Baby has grown up so quickly, doesn't she?
Haru kun could stand up.  He stood up in front of us.  We praised him clapping and he stood up again.

Here, we have a present from Santa Claus.  A vice president Fujiwara san's husband prepared these presents this time.  Koala was supported by many sponsors.  Thank you very much.

Also, members who were in charge of Koala event also was given a present.