2018年6月10日日曜日

6月7日パフェ作りの報告(Let's make your Parfait !)

コアラはのんびり、ゆるい感じで運営しているので10時過ぎにぼつぼつ人が集まります。 

パフェ作りの材料は自宅にある物を持って来て貰いました。
あんこ、ポテトチップ、コーンフレーク、バナナ、たまごポーロ、チョコシロップ、フルグラ、メールシロップ、さくらんぼ、アイスクリームが揃いました。
さて、どんなパフェが出来上がったのでしょうか?? ☺楽しみですね~。



東京新聞の記者の方がコアラの取材に来られました。 ライザさんがインタビューされていました。 どんな記事になるのでしょうか? 掲載されましたらお知らせします。

パフェ作りの材料がありましたので福祉パルなかはらの職員の方々にもおすそ分けしました。 大変喜ばれました。 でも部屋は優先的に取ってくれるわけでは無い😞

Since Koala is loose and an easy-going atmosphere, members are beginning to come to Koala room after 10:00.

Materials for making a Parfait were brought in that they had at home.
There were Red beans, Mangoes, Potato chips,Cornflakes, Bananas, Egg boll, Chocolate syrup, Cereals, Maple syrup, Cherry and Vanilla Ice Cream.
Well, What forms of the Parfait did you make?  I'm looking forward to seeing them.

A newswoman from Tokyo Newspaper publishing company came to research for an article.  Raiza san had an interview.  What kind of an article will be?  When an article published I will inform you. 

We shared Parfait with staffs of Fukushi Pal.  They were very glad.  But not give us priority to reserve the room !😞