2017年11月29日水曜日

特別)11月25日なかはら子ども未来フェスタの報告(Nakahara's children festival)

24日のリハーサルで来ていた音響機器の業者スタッフと25日のスタッフが違う人だったので25日は9時にCDの出し方など説明に行きました。 9時半に区役所別館に集合して、民族衣装に着替えました。 何だかみんな緊張している様子でした。


舞台と控えている場所がドアで区切られているので舞台の様子が分かりませんでしたね。みんな笑顔でパフォーマンスが出来たと思います。 こども16名、大人19名の参加でした。 楽しかった~。 後は写真を見てもらえば分かります。 お疲れ様でした。




It was different staffs of a sound mixer on 24th rehearsal day from 25th on that day.  We went to explain how to handle our CD to the staff at 9:00.  We got together at Nakahara Ward office annex at 9:30.  Then, we changed clothes each costumes.  Everybody seemed to tense before upcoming stage somewhat.  We couldn't see how things were at the stage because there were door between the stage and an antechamber.  Everybody had a good performance with smile.  We had a performance with children 16 and adult 19 attending.  It was really enjoyable.  See our pictures.
Thank you for your efforts.