2017年11月18日土曜日

11月16日リハーサルの報告(The rehearsal)

国際交流センターに10時に行った時には冨木さんがきらびやかなインドネシア舞踊の衣装を着け待っていらっしゃいました。 わぁ~綺麗! すごい~
彼女は16年前に息子さんとコアラに参加しました。 舞台慣れしている彼女に助言を頼みました。 快く引き受けて下さいました。 

冨木さんのアイディアで彼女が国名のカードを持ってゆっくり歩きます。 後に続いて歩く事で1分間かかります。

丁度30分間のパフォーマンスで終わりました。 2回練習しました。 疲れたので休憩時間。 子供達はベレンさんの差し入れたお菓子、大人は代表が昨夜作った高級コラーゲンをいっぱいいれた羊羹を食べました。 ツルツルのお肌でステージに出られます様に!! 頂きます。

12月7日(木)クリスマスパーティの係
色紙:小堀さん
お菓子購入:須永さん、木田さん
今回も長濱和枝さんの寄付ですので皆さんは無料です。

When I arrived at the International Center at 10:00am, Tomiki san was already there and was dressed in glittering attire Indonesian costume.   Oh, my!  Gee whiz!!
She participated to Koala with her son 16 years ago.  I asked her to help our stage and she took on my wishes without objecting.

Tomiki san walks slowly holding up country's name and follow the pace at which her walks then it will take 1 min.

Performance just finished within 30 min.  We practiced twice.
Take a break; Belen san gave sweets to children and Yonezawa leader made sweet jelly of adzuki beans last night for adult.  I put a lot of collagen in it so that your skin will be smooth and shiny skin.  Prey you for the good performance on stage.

A person in charge of the event of Dec. 7 Christmas Party;
Thanks note: Kobori san
Present for children Purchaser:Sunaga san, Kida san
A contributor Nagahama Kazue san; All of you don't have to pay for the gift.