2010年11月12日金曜日

11月11日お菓子を食べながらおしゃべり報告(Let's chat with friends about children over confectionery.)


いつものようにマットを敷いて玩具箱を出すと子供達は夢中で遊びました。
ママ達はおしゃべりしながら情報交換や友達作りをしました。
日本人親子5組、外国人親子6組の参加でした。
ハロウィンパーティで初めてコアラに参加してくれたカンボジアのキープリネットさん、中村あきさん、ようこそコアラへ!
 
誕生のお祝いをしました。
9月18日 チャン エリナちゃん カンボジア 1歳
10月3日 孫 仕林君      中国    2歳
11月5日 佐藤 蒼君      日本    2歳
コアラよりメッセージ入りの誕生日カードをもらいました。
皆でお誕生日の歌を歌い、お祝いしました。


エリナちゃんは嬉しくて歌に合わせて踊っていました。皆小さなプレゼントを貰いました。
おめでとう!


In our usual way we spread the mat on the floor and put toy boxes. Children were absorbed in playing toys. Mamas chatted with members about child raising information. Participant were 5 couples of Japanese mother and children and 6 couples of foreign mother and children. Ms. Aki Nakamura and Ms. Rinet Keep from Cambodia who first visited at Halloween Party were welcome to Koala!

We celebrated Birthday.
September 18 Chan Erina(girl) Cambodia 1 year old
October 3 Son Shirin(boy) China 2 years old
November 5 Sato Aoi(boy) Japan 2 years old
They got Birthday cards from Koala members. We sang "Happy Birthday to you" together.
Erina 1 year old girl danced to song with cheerful mood. They got party favors.
Congratulations! Happy birthday to you!